KaaPS Awards 2009

Taistelijamitalit

KaaPS -valmennusjohdon sekä seurahallituksen jakamat pronssiset taistelijamitalit annettiin nimensä mukaisesti Kaa – Pee – äS -asenteisesta taistelusta!

Antti ’Anacondalaku’ Laaksonen

Omistautuminen KaaPS:lle 100%:sta. Sillä selvä!

Ville ’KaarinanPalloseuranKeskikentänMoottori’ Tulonen

Kun asenne on kohdallaan niin ikiliikkuja-posteljooni Tulonen toimittaa lähetyksen lähes poikkeuksetta perille! Dominoi vastustajia kovalla liikkeellä sekä pelisilmällään jaellen vapauttavia syöttöjä.

Petteri ’Italian lover’ Ketola

Siirto laidalle vapautti pedon irti! Tulosta tuli power-hyökkääjältä kovalla tahdilla niin syöttöjen kuin maalienkin muodossa.

Rookie of the season

Vuoden tulokas -palkinto jaettiin ensimmäistä kertaa KaaPS-historiassa ja sen pokkasi kohu-tulokas

Miikka ’KaaPS:n Roger Milla’ Merinen

Varsinkin kevätkaudella Mersu oli hyökkäyksen avainhahmoja. Paikanhaku suurelta sektorilta sekä oivat läpijuoksut ja viimeistelyvarmuus toi vuoden tulokastittelin ennen puolustuspään sensaatiohankinta Joonas ’the Giant Killer’ Hautamäkeä.

KPS -kilpi, Kauden Paras Suoritus, josta voittajalle siis KaaPS-KILPI!

Pelaajaäänestyksenä suoritettu kilven jako meni historiallisen tasaiseksi. Yksittäisesti erottautuvat huippusuoritukset jäivät vähemmälle, koska varsinkin suurin osa syyskaudesta oli niin käsittämättömän vakuuttavaa Suupper-KaaPSia all the way! Tästä syystä Kaa – Pee – äS itsessään mahtisuorituksella äänestettiin - kakkoseksi ja KPS-kilven korjasi

Jani ’the Sledgehammer’ Hakkarainen Suomen Cup pelissä PiPS:ä vastaan naulaamillaan järisyttävillä vaparimaaleillaan, jotka siivittivät KaaPS:n toiselle kierrokselle sensaatiomaisesti! Toinen parista- ja toinen kolmestakympistä yläkköön vastustamattomasti!

MVP -pokaali, joukkueen tärkeimmälle pelaajalle!

Pelaajaäänestyksenä myös jälleen suoritettu MVP -äänestys oli selvää kauraa! Voittajan takana oli muutama kandidaatti, kuitenkin kaukana ulapalla. Kauden 2009 KaaPS:n MVP on itseoikeutetusti

Kristian ’the Phenomenon’ Koristo

” MVP Krisulle, joka luuti vissiin kaikki pelit puolustuksessa jäätävällä meiningillä.”

” MVP on tietysti K.Koristo”

Luonnehdinnat sen jo kiteyttää: Joka pelissä jäätävällä meiningillä àMVP Krisulle – TIETYSTI! Piti vastustajan hyökkääjiä pilkkanaan ottelusta toiseen. Järkyttävän varmat sekä puhtaat otteet aladivarien (2-6 div.) ylivoimaisesti parhaalta topparilta! Krisu otti omansa!

Poimintoja värityksistä kautta linjan:

” Äänestän koko joukkuetta ja samalla seuran jalkapallojaostoa!! Molempiin palkintoihin siis.”

” KPS: Sillin koko vuoden kestänyt "eleganttius".”

” MVP= kyllä täytyy Kytölälle ääni antaa.

KPS= syyskauden alussa vastustajan kohtuu kokoinen toppari koitti ajaa läpiajoon karanneen Kesu Kessuliinin 30metrin vauhdin turvin ketoon. Kessuli antoi vähän vastarakkautta ja kaveri lensi kuin leppäkeihäs, jonka jälkeen Kezman kessuli runttasi pallon yläpesään.”

” Laitetaan MVP-ääni Hautamäen Joonakselle. Sen verran mitä peleissä olin mukana ja näin, niin pelasi erittäin hyvin. Pyöritti ja ohjasi puolustuslinjaa loistavasti ja anto mahtavia avaussyöttöjä. En osaa mitää yksittäistä suoritusta sanoo kaudelta, kun olin poissa niin paljon. Niinpä KPS mun osalta menee koko joukkueelle. Ylivoimainen alalohkon voitto, eniten tehtyjä ja vähiten päästettyjä maaleja ja nousu ylempään!”

KPS voisi mennä Topille Pif-pelin upeasta nostosta, mutta annan kuitenkin ääneni koko joukkueelle hienosta kaudesta eli KAAPS!!!”

” KPS -> Sillin sikiö asentoinen liukkari!!”

” KPS: Kytölä, kun filmasi vastustajan hyökkääjälle punaisen”

Ensi kaudella KaaPS taistelee ylempänä kuin koskaan!

<< KaaPS Awards 2008